مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-01فرهنگي

گرامیداشت پرویز عاشورنیا با چاپ نمایشنامه ای از او


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشنامه «قلی و گلی» نوشته پرویز عاشورنیا کلویر به همت انتشارات آواژ منتشر شد.

«قلی و گلی» نمایشنامه ای در قالب نیمه عروسکی و در ژانر کودک و نوجوان است که براساس نوشته ای از الینور لیزر به رشته تحریر درآمده است.

- نمایشنامه قلی و گلی نوشته پرویز عاشورنیا کلویر به همراه دو یادداشت از محمدرضا قلی پور و مسعود موسوی از سوی انتشارات آواژ منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشنامه قلی و گلی نوشته پرویز عاشورنیا کلویر به همت انتشارات آواژ منتشر شد.

قلی و گلی نمایشنامه ای در قالب نیمه عروسکی و در ژانر کودک و نوجوان است که براساس نوشته ای از الینور لیزر به رشته تحریر درآمده است.

پرویز عاشورنیا، از سال های دور در آثار بسیاری در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون هنرآفرینی کرده و علاوه بر بازیگری، به ساخت فیلم، کارگردانی، گاه نوشتن و تدریس سینما و تئاتر نیز اهتمام ورزیده است.

گفتنی است؛ مردی از تبار تئاتر از محمدرضا قلی پور نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و مدیر انتشارات آواژ و پرویز را می گویم، همان پرویز دوست داشتنی و مهربان از مسعود موسوی نویسنده و کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر و مترجم، عنوان دو یادداشت ضمیمه شده به نمایشنامه قلی و گلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت پرویز عاشورنیا با چاپ نمایشنامه ای از او

گرامیداشت پرویز عاشورنیا با چاپ نمایشنامه ای از او