مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-26فرهنگي

اثر هنری بازنمایی واقعیت است


یک هنرمند نقاش با بیان اینکه اثر هنری درواقع بازنمایی واقعیت است، گفت: هنر توسط ادراک انجام می شود و ماندگاری آن به جوشش از درون هنرمند بستگی دارد که به دور از تظاهر باشد.

- به نظر من صداقت است که نتیجه بخش خواهد بود، کپی کردن و وارد کردن اضافات از جذابیت اثر کم می کند.

خاطره حاج سیدجوادی که این روزها نمایشگاه نقاشی او در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برپاست؛ در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به سابقه هنری خود، اظهار کرد: رشته تحصیلی ام معماری بوده و سال ها در فضای معماری و شهرسازی کار کرده ام، پانزده سال در یک شرکت معماری شهرسازی فعالیت کردم اما همواره کار نقاشی بخشی از زندگی من را به خود اختصاص می داد.

وی گفت: اکنون 43 سال دارم و به طور حرفه ای سه سال است که به کار نقاشی مشغولم و به مجموعه و نمایشگاه فکر می کنم و احساسم این است که درحال حاضر حرفی برای گفتن دارم و می خواهم آثارم مخاطبان خاص خود را داشته باشند.

این بانوی هنرمند بیان کرد: سال هایی که در قزوین ساکن بودم، کارم را با استاد احمد کامکاری آغاز کردم، مدتی از قزوین دور بودم و در بازگشت مجددم استاد ابوالفضل دلزنده را ملاقات کردم و زیر نظر ایشان کارهای هنری ام را ادامه دادم تا به مجموعه تنفس ریشه ها رسیدم در واقع این مجموعه، گل های من هستند که به تنفس ریشه ها ملقب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هنری بازنمایی واقعیت است

اثر هنری بازنمایی واقعیت است