مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-22فرهنگي

قصه گویی یکی از بهترین روش های ترویج کتابخوانی است


مهسا یغمایی، کتابدار بخش کودک کتابخانه مرکزی تبریز به عنوان برگزیده مرحله منطقه ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید، قصه گویی را نمایی از زندگی و تجربیات پیشینیان که در ذهن مخاطب نقش می بندد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهسا یغمایی، کتابدار بخش کودک کتابخانه مرکزی تبریز به عنوان برگزیده مرحله منطقه ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید، قصه گویی را نمایی از زندگی و تجربیات پیشینیان که در ذهن مخاطب نقش می بندد، دانست.

یغمایی روند برگزاری دومین دوره دوسالانه قصه گویی نهال امید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری جشنواره های قصه گویی گامی در جهت هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به اعضای کتابخانه خواهد بود؛ زیرا پویایی کتابخانه ها نیازمند به روز بودن خدمات کتابخانه ها و ارائه فعالیت هایی جهت برطرف کردن نیازهای مطالعاتی نسل جدید است.

یغمایی گفت: پیدا کردن یک قصه خوب و مناسب، اولین کاری است که یک قصه گو باید انجام دهد؛ زیرا اگر قصه اش درست انتخاب نشود و با معیارهای یک قصه مناسب سازگار نباشد نه تنها هیچ تأثیری بر مخاطب نمی گذارد، بلکه زحمت او را هم به هدر می دهد.

کتابدار بخش کودک کتابخانه مرکزی تبریز گفت: حضور در این دوره سبب شد دقیق تر به متن داستان ها نگاه کنم و بیشتر به سلایق گروه های سنی توجه داشته باشم تا بتوانم قصه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گویی یکی از بهترین روش های ترویج کتابخوانی است

قصه گویی یکی از بهترین روش های ترویج کتابخوانی است