مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-04بين الملل

هراس صهیونیست ها از عملیات مقاومتی تل آویو


در پی اجرای عملیات مقاومتی تل آویو، مقامات صهیونیست و شهرک نشینان دچار هراس شده اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از اجرای عملیات مقاومتی تل آویو از سوی عبدالوهاب عیسی حسین خلایله، جوان 23 ساله فلسطینی عضو جنبش حماس، هراس مقامات و شهرک نشینان صهیونیست در گفته های آنان مشهود شده است.

در همین راستا یعقوب شبتای، رییس پلیس رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به احتمال وقوع عملیات های مقاومتی دیگر در اراضی اشغالی به دلیل هجوم ارتش این رژیم به جنین از شهرک نشینان خواست که هوشیار باشند.

پس از اجرای این عملیات مقاومتی، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در میان شعارهای شهرک نشینان خشمگین که از نبود امنیت در اراضی اشغالی شکایت داشتند، از محل اجرای عملیات بازدید کرد.

این وزیر تندروی کابینه رژیم صهیونیستی در جریان این بازدید گفت: این حادثه بار دیگر اهمیت و کارآیی مسلح بودن همگان را ثابت کرد.

از همه کسانی که آزمون های لازم را گذارنده اند، دعوت می کنم که سلاح به دست بگیرند.

همچنین یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه ای با فرماندهان نظامی و دیگر مسئولان صهیونیست، اوضاع امنیتی اراضی اشغالی را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس صهیونیست ها از عملیات مقاومتی تل آویو

هراس صهیونیست ها از عملیات مقاومتی تل آویو