مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-28فرهنگي

نقش سینما در جبران کم توجهی به موضوع زنان


دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در آستانه برگزاری این رویداد با تاکید بر اهمیت بازتعریف مفهوم زن در جامعه و نهاد خانواده گفت: سینما رسانه ای فرهنگساز و تاثیرگذار برای جبران کم توجهی ها به موضوع زنان در نهاد خانواده و اجتماع است.

- دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در آستانه برگزاری این رویداد با تاکید بر اهمیت بازتعریف مفهوم زن در جامعه و نهاد خانواده گفت: سینما رسانه ای فرهنگساز و تاثیرگذار برای جبران کم توجهی ها به موضوع زنان در نهاد خانواده و اجتماع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا، مهدیه سادات محور با اشاره به ضرورت و اهمیت راه اندازی این رویداد بیان کرد: طرح برگزاری جشنواره بین المللی فیلم حوا از سال 1401 آغاز و برخی از امور اجرایی آن نیز همان زمان پیش برده شد و به دلیل اهمیت موضوع خانواده و بهره گیری از ابزار رسانه و سینما برای تبیین مفاهیم و چالش های این حوزه، شورای سیاستگذاری بر آن شد تا اولین دوره آن را در نیمه نخست سال جاری در کشور برگزار کند که به دلیل مناسبت و موضوعیت، روز خانواده، 23 تیرماه را برای این جشنواره تصویب کردند.

او با اشاره به اهداف متعدد طراحی شده برای جشنواره از جمله کرامت بخشی به جایگاه زن و تبیین اهمیت خانواده و توجه به موضوع زنان در توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سینما در جبران کم توجهی به موضوع زنان

نقش سینما در جبران کم توجهی به موضوع زنان