مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26ورزشي

آینده مبهم 200 بازیکن بومی شاهین+عکس


مشکلات این روزهای شاهین برای تیمداری در فصل جدید دل نگرانی های شدید هواداران این باشگاه می باشد گرچه آن ها در فصل گذشته با تمام مشکلات با بازیکنان بومی خود دست به کارهای بزرگی زدند.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، محمدرضا زائری: بلاتکلیفی روزهای تیم پرهوادار و ریشه دار شاهین بدجوری نگرانی را در بین هواداران این تیم افزایش داده و فضای مجازی محلی شده برای بازگو کردن درد دل این مردم که عاشقانه تیمشان را دوست دارند تا بلکه مسوؤولی بیاید و صدای آنها را بشنود.

  آن ها کمترین توقع را از مسؤولین امر دارند خواسته ای که به حق است و نشاط اجتماعی با حمایت از تیم شاهین کمترین حق این هواداران است که مسؤولان باید کمترین کوتاهی را در ادای مطالبات این جوانان داشته باشند.

  در هفته گذشته پرویز عبدی پور مدیر عامل و مهدی قنبری سرمربی باشگاه شاهین به نمایندگی از این هواداران مهمان برنامه ورزشی سیمای مرکز بوشهر بود و دغدغه و نگرانی های خود را برای تیم داری در فصل جدید این رقابت ها بیان کرد.

در موقع بی پولی یاد بومی ها می افتیم قنبری سرمربی جوان و بومی شاهینی ها از فلسفه بومی گرایی در فوتبال بوشهر گفت: متاسفانه یک بدعت بد در فوتبال ما باعث شده که هر وقت دچار مشکل مالی شدیم رو به بومی ها می آوریم و همیشه تیم هایی که در حال سقوط بودند دست مربیان بومی سپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده مبهم 200 بازیکن بومی شاهین+عکس

آینده مبهم 200 بازیکن بومی شاهین+عکس