مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-02سياسي

ثبت هشت وقف جدید در سیستان و بلوچستان


مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: هشت وقف جدید به ارزش 55 میلیارد ریال امسال در سامانه جامع موقوفات این استان به ثبت رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: هشت وقف جدید به ارزش 55 میلیارد ریال امسال در سامانه جامع موقوفات این استان به ثبت رسید.

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم در شورای وقف استان افزود: موقوفه های امسال شامل زمین بوده که با توجه به نیات واقفان برای انجام امور قرآنی، مذهبی و سایر موارد وقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین یکی از پژوهشگران سیستان و بلوچستان برای نخستین بار گواهی ثبت اختراع و حق فروش دستگاه جداسازی خاک از ماسه را به نیت کمک به ایتام نیازمند استان وقف کرد که ارزش موقوفه آن بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نیازهای جامعه ضروری است مردم متدین استان علاوه بر انجام وقف های مذهبی و دینی در زمینه های مختلف از جمله درمان، آموزش، اشتغال، ازدواج و حمایت از خانواده های بی سرپرست و ایتام بیش از گذشته گام بردارند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان وقف های عام المنفعه داشته باشند تا از عواید وقف ها برای کمک به اقشار آسیب پذیر بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت هشت وقف جدید در سیستان و بلوچستان

ثبت هشت وقف جدید در سیستان و بلوچستان