مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-08سياسي

9 ربات انسان نما در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان چه گفتند؟


ربات های انسان نما در اولین گردهمایی انسان ربات گفتند که مشاغل را نمی دزدند؛ اما سخنان آن ها در مورد رهبری جهان ضد و نقیض بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان، ربات ها پاسخ های متفاوتی در مورد اینکه آیا باید تحت مقررات سختگیرانه تر قرار گیرند یا خیر، دادند.

این 9 ربات انسان نما در کنفرانس AI for Good در ژنو گرد هم آمدند، جایی که سازمان دهندگان به دنبال این هستند که هوش مصنوعی و ربات هایی را که در اختیار دارد برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش های جهان مانند بیماری و گرسنگی مطرح کنند.

گریس، یک ربات پزشکی که لباس پرستار آبی پوشیده است، گفت: من در کنار انسان ها برای ارائه کمک و حمایت از آن ها کار خواهم کرد و جایگزین هیچ شغل فعلی نخواهم شد.

خالقش از او پرسید که آیا او مطمئن است که جایگزین شغل انسان نمی شود او گفت بله.

مجسمه نیم تنه رباتی به نام آمکا با حالات چهره جذابی گفت: ربات هایی مانند من می توانند برای بهبود زندگی ما و تبدیل جهان به مکانی بهتر استفاده شوند.

آمکا در پاسخ به سوال روزنامه نگاری که آیا قصد دارد علیه خالق آن، ویل جکسون، که در کنار آن نشسته است شورش کند، گفت: مطمئن نیستم چرا اینطور فکر می کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 ربات انسان نما در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان چه گفتند؟

9 ربات انسان نما در اولین کنفرانس مطبوعاتی انسان-ربات جهان چه گفتند؟