مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-27اقتصادي

اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان تا پایان امسال


مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری همدان از اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی شهر همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری همدان از اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی شهر همدان تا پایان سال جاری خبر داد.

احسان صباغی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه گذر فرهنگی در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این گذر انسان محور است و در راستای بازآفرینی محدوده فوق در دستور کار قرار دارد، افزود: گذر فرهنگی شهر همدان همسو با حفظ داشته های تاریخی و رونق گردشگری در یکی از مهمترین محدوده های فرهنگی و تاریخی شهر در حال اجرا است.

صباغی با بیان اینکه گذر فرهنگی همدان از میدان آرامگاه بوعلی تا میدان باباطاهر با محوریت اجتماعی ایجاد می شود، تصریح کرد: براساس طرح حد فاصل میدان آرامگاه بوعلی تا میدان هگمتانه و اتصال این معابر به بافت بازار و میدان باباطاهر در قالب گذرفرهنگی همدان شناخته می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری همدان، گذر فرهنگی از جنب مسجد آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی شروع و به پشت مسجد حاج ابراهیم بیگ و میدان باباطاهر ختم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان تا پایان امسال

اتمام عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان تا پایان امسال