مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-07ورزشي

ورزش آسیا از چنگ خاندان صباح کویت در می آید؟


به نظر می رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.

- کمیته بین المللی المپیک به شیخ احمد الفهد الصباح درباره دخالت در انتخابات برای انتخاب رییس جدید شورای المپیک آسیا هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، شورای المپیک آسیا (OCA) در حالی خود را آماده انتخابات برای انتخاب رییس جدید خود می کند که حالا خبر می رسد که رییس پیشین شورای المپیک آسیا درباره دخالت در این انتخابات هشداری دریافت کرده است.

بر اساس گزارش سایت اینساید دِ گیمز انگلیس؛ شیخ احمد الفهد الصباح پس از نادیده گرفتن هشدار مبنی بر عدم مداخله در انتخابات این هفته شورای المپیک آسیا (OCA) ممکن است با عواقب شدیدی از سوی کمیته بین المللی المپیک (IOC) مواجه شود.

این چهره کویتی پرنفوذ در ورزش آسیا در ماه سپتامبر 2021 پس از مجرم شناخته شدن به جرم ساخت فیلم های جعلی برای اثبات مجرم بودن دو مقام دولت کویت در طرح کودتا و فساد، در دادگاهی در ژنو و محکوم شدن به حداقل 13 ماه حبس، به طور موقت از ریاست OCA کناره گیری کرد و درخواست فرجام خواهی در این حکم را دارد.

در ماه سپتامبر گذشته در مجمع عمومی OCA در شهر پنوم پن (پایتخت کامبوج) توافق شد که اگر شیخ احمد نتواند تا ماه آینده میلادی اتهامات مربوطه را لغو کند، از سمت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش آسیا از چنگ خاندان صباح کویت در می آید؟

ورزش آسیا از چنگ خاندان صباح کویت در می آید؟