مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-28اقتصادي

6 کشتی نهاده دامی همچنان در انتظار برای ورود به بندرامام


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مشکلات اسناد ارزی 6 کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) همچنان پابرجا است و این کشتی ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر به منظور تخلیه هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مشکلات اسناد ارزی 6 کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) همچنان پابرجا است و این کشتی ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر به منظور تخلیه هستند.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر 6 کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در انتظار رفع مشکل اسناد ارزی هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: مشکلات اسناد ارزی این کشتی ها از حدود یک هفته گذشته همچنان پابرجا است و این کشتی ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر به منظور تخلیه هستند.

وی افزود: با تامین ارز موردنیاز و همچنین دریافت اسناد ارزی، مشکل پهلوگیری این کشتی ها حل و سپس کشتی ها در بندر امام خمینی پهلوگیری و تخلیه می شوند.

بدوی بیان کرد: مسئولیت تامین ارز این کشتی بر عهده دستگاه های متولی است که پیگیر این مساله هستند و امیدواریم هرچه سریعتر با حل این مشکل شاهد په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشتی نهاده دامی همچنان در انتظار برای ورود به بندرامام

6 کشتی نهاده دامی همچنان در انتظار برای ورود به بندرامام