مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:072023-07-11بين الملل

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم ناتو و مسکو


سفیر روسیه در بلژیک هشدار داد که مواضع کنونی ناتو احتمال درگیری مستقیم این ائتلاف نظامی غربی و مسکو را بیشتر و طولانی تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که کشورهای غربی در آستانه نشست سران ناتو در تدارک برای تشدید حمایت ها از اوکراین هستند، الکساندر توکووینین سفیر روسیه در بلژیک درباره احتمال درگیری ناتو و روسیه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، سفیر روسیه در بلژیک در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد که سیاست ناتو در قبال روسیه، احتمال درگیری مستقیم بین کشورهای عضو ناتو و مسکو را افزایش می یابد.

الکساندر توکووینین با اشاره به نشست دو روزه سران ناتو در لیتوانی گفت: طرح های دفاعی منطقه ای که ناتو در نظر دارد در نشست سه شنبه (امروز) در ویلنیوس اتخاذ کند، رویارویی این بلوک با روسیه را شدیدتر و طولانی تر می کند .

هشدار این دیپلمات مسکو درباره احتمال درگیری مستقیم روسیه و ناتو در شرایطی مطرح شده که مواضع ضد روسی این ائتلاف غربی و حمایت های آنها از اوکراین ادامه دارد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا به همراه دیگر سران کشورهای عضو ناتو قرار است در نشست دو روزه در لیتوانی، ضمن بررسی کمک های بیشتر به اوکراین، مسائلی از قبیل تصویب عضویت سوئد به ناتو را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم ناتو و مسکو

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم ناتو و مسکو