مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18سياسي

زمینه مصونیت شرکت کنندگان در گفتگوهای آزاد فراهم می شود


دبیر هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: در راستای فراهم شدن زمینه مصونیت شرکت کنندگان در گفتگوهای آزاد جلسه ای با دستگاه امنیتی و قضایی برگزار شد.

- حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت خانه ملی گفتگوی آزاد طی یکسال گذشته گفت: در طول یک سال گذشته نشست های فراوانی تحت پوشش گفتگوی آزاد در حوزه دانشجویی و اساتید به ویژه به صورت سخنرانی در دانشگاه ها و مراکز علمی برگزار شده است.

وی ادامه داد: هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی برای توسعه نظریه پردازی و گفتگوی آزاد، برگزاری مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی را به عهده جهاددانشگاهی قرار داده است و مناظره اختصاصی اساتید با راهبری جهاد دانشگاهی انجام می شود.

قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره افزود: خانه ملی گفتگوی آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت که آیا گفتگوهای علمی در هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی باشد و گفتگوهای عمومی در خارج؟ و خود این مسئله، باعث شد که قدری فترت ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مصونیت شرکت کنندگان در گفتگوهای آزاد فراهم می شود

زمینه مصونیت شرکت کنندگان در گفتگوهای آزاد فراهم می شود