مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-23سياسي

لزوم بهره گیری مناسب ازتوانمندی های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی


در بیانیه پایانی گردهمایی معاونین پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی به لزوم بهره گیری مناسب از توانمندی های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی در راستای حل مسائل و مشکلات کشور تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، پنجاه و دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور با انتشار بیانیه ای در شهر اردبیل به کار خود پایان داد.

در این بیانیه معاونت پژوهش و فناوری این نهاد تاکید کرده است: اندیشه ورزی و گفتگو از پیش نیازهای اساسی توسعه فکری و عملی هر جامعه ای است، لذا صاحبان خرد و جستجوگران عرصه پژوهش و فناوری با هم اندیشی و تسهیم دانش، تجارب و مهارت های مدیریتی خود، می توانند به تعاطی، تحول و تکامل روشی و مدیریتی دست یابند.

جهد مستمر و روش مند، همراه با انگیزه های معنوی و متکی به باورهای دینی و خدمت رسانی به خلق و مردم عزیز، جهادگران را بر آن می دارد تا نسبت به اصلاح، تعمیق و توسعه روش ها بیاندیشند و با درک شرایط زمانه در جهت هماهنگ سازی توانمندی های موجود با نیازها و مشکلات در جامعه، گام های اساسی و مؤثر را در برنامه ها و اقدامات خود بردارند.

گردهمایی معاونین پژوهشی سازمان ها، پژوهشگاه ها، پژوهشکده ها و واحدهای سازمانی در این راستا برگزار شده است و این گردهمایی می تواند دارای اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری مناسب ازتوانمندی های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی

لزوم بهره گیری مناسب ازتوانمندی های دانشی و فناورانه جهاددانشگاهی