مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18اقتصادي

رشد 43 درصدی بودجه عمرانی فرصتی برای توسعه لرستان است


رشد 43 درصدی بودجه عمرانی لرستان در بودجه 1402 فرصتی کم نظیر برای رشد و توسعه استان است.

- عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی استان: رشد 43 درصدی بودجه عمرانی فرصتی برای توسعه لرستان است ایسنا/لرستان یک اقتصاددان گفت: رشد 43 درصدی بودجه عمرانی لرستان در بودجه 1402 فرصتی کم نظیر برای رشد و توسعه استان است.

علی محمدی فر بیست و هفتم تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری ها و رایزنی های چند ماهه استاندار لرستان و تیم اقتصادی استانداری و اطلاع رسانی مشکلات و کمبودها و نیازهای استان محروم لرستان به دولت، بودجه عمرانی استان در سال 1402 نسبت به سال قبل حدود 43 درصد افزایش یافت و به رقم 3450 میلیارد تومان رسید.

وی گفت: در لرستان بیش از 2000 پروژه عمرانی داریم که بخشی از پروژه های استانی و بخشی از این پروژه ملی هستند و در حال حاضر 976 پروژه عمرانی در لرستان فعال هستند.

محمدی فر گفت: اجرای پروژه های عمرانی بر زمین مانده از دولت های قبلی مطالبه مردم لرستان است و اجرای این پروژه ها محرومیت را از چهره لرستان خواهد شست و روحیه نشاط و امید را ایجاد خواهد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن لرستان افزود: پروژه های عمرانی مانند راه آهن دورود به خرم آباد، تکمیل چهار خطه کوهدشت به خرم آباد و محور خرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی بودجه عمرانی فرصتی برای توسعه لرستان است

رشد 43 درصدی بودجه عمرانی فرصتی برای توسعه لرستان است