مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-16اقتصادي

شهرداری مشکل معارضین میدان الغدیر اهواز را حل و فصل کند


رییس اتحادیه صنف بارفروشان اهواز با اشاره به مشکل معارضین برای میدان مرکزی میوه و تره بار این شهرستان گفت: اگر برای میدان مشکلی ایجاد شود برای استان و شهرستان اهواز در تامین میوه مشکلات جدی ایجاد خواهد شد.

- شهرداری مشکل معارضین میدان "الغدیر" اهواز را حل و فصل کند ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه صنف بارفروشان اهواز با اشاره به مشکل معارضین برای میدان مرکزی میوه و تره بار این شهرستان گفت: اگر برای میدان مشکلی ایجاد شود برای استان و شهرستان اهواز در تامین میوه مشکلات جدی ایجاد خواهد شد.

بهمن صادقی مدیسه در نشست خبری که امروز، 25 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص میدان مرکزی میوه و تره بار اهواز یکسری از مشکلات از حدود 2 سال گذشته ایجاد شده که اکنون سر باز کرده و برای غرفه داران این میدان مشکل ساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در میدان قدیم اهواز مالک عرصه و اعیان بودیم اما تصمیمی حاکمیتی باعث شد در سال 1380 به میدان فعلی بارفروشان اهواز بیاییم.

غرفه های میدان مرکزی اهواز به صورت سرقفلی به صاحبان آن ها واگذار شده اما اکنون پس از 22 سال معارض برای اراضی پیدا شده است.

رییس اتحادیه صنف بارفروشان اهواز با بیان اینکه میدان مرکزی الغدیر اهواز حدود 59 هکتار مساحت زمین دارد و در سه فاز طراحی شده است، گفت: اکنون فاز یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مشکل معارضین میدان الغدیر اهواز را حل و فصل کند

شهرداری مشکل معارضین میدان الغدیر اهواز را حل و فصل کند