مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-17اجتماعي

روش تدریس در تقویت روحیه پژوهشگری دانش آموزان موثر است


معاون متوسطه وزارت آموزش وپرورش گفت: معلمان با استفاده از تولید محتواهای الکترونیکی، کلاس درس خود را به محیطی برای یادگیری تبدیل کنند.

- ایسنا/زنجان معاون متوسطه وزارت آموزش وپرورش گفت: معلمان با استفاده از تولید محتواهای الکترونیکی، کلاس درس خود را به محیطی برای یادگیری تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی کاظمی شامگاه دوشنبه (26 تیرماه) در مرحله کشوری دهمین جشنواره برتر تدریس که در استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اجرایی سازی سند تحول بنیادین یکی از اولویت های مورد تاکید دولت و وزارت آموزش وپرورش است، اظهار کرد: مدرسه، کانون اصلی تحول و نظام تعلیم و تربیت بوده و معلمان، عنصر اصلی و موثر ایجاد تحول در نظام آموزش وپرورش هستند.

وی با بیان اینکه معلمان صرفا نقش آموزش دهنده ندارند بلکه مهم ترین نقش آنها اثر تربیتی است، افزود: هنرنمایی معلم از طریق روش های تدریس در مدرسه شکل می گیرد که می تواند زمینه ساز اجرای سند تحول بنیادین باشد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه اصلی آموزش وپرورش برگرفته از سند برنامه درسی ملی با رویکرد فرصت گرایی تولیدی است، تصریح کرد: معلمان باید در روش تدریس خود، نگاه فرصت گرایی تولیدی را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش تدریس در تقویت روحیه پژوهشگری دانش آموزان موثر است

روش تدریس در تقویت روحیه پژوهشگری دانش آموزان موثر است