مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-12سياسي

اجرای قانون هوای پاک در اولویت برنامه ها


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از جمله اولویت های تبیین شده این است که در چشم انداز توسعه پایدار استان ها، موضوع محیط زیست مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه تغییرات اقلیمی و شرایط خاص جغرافیایی کشور باعث حساسیت و اهمیت بیشتر موضوع محیط زیست شده است، اظهار داشت: تبعات جبران ناپذیر معضلات محیط زیست در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی باعث شده از استانداران خواسته شود تا نگاه ویژه ای به موضوعات این حوزه و آمایش سرزمین داشته باشند.

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در راستای حقوق عامه با تدبیر و اهتمام وزیر کشور مورد پیگیری قرار دارد اجرای هر چه دقیق تر قانون هوای پاک است و در این رابطه از استانداران بویژه استانداران استان هایی که با موضوع آلودگی هوا درگیر هستند درخواست شده تا بخشنامه ها و دستورالعمل هایی که در این خصوص ارسال می شود را به صورت جدی پیگیری کنند و کانون های آلودگی شهرهای تابعه را کاملاً شناسایی، رصد و به حداقل برسانند.

معاون عمرانی وزارت کشور در ادامه به اجرای طرح های متناسب برای کنترل بیابانزایی و مقابله با کانون های گرد و غبار در کشور تاکید و عنوان کرد: حمایت از طرح کاشت یک میلیارد درخت و پیگیری اجرای آن، از اینگونه طرح هاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون هوای پاک در اولویت برنامه ها

اجرای قانون هوای پاک در اولویت برنامه ها