مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-02سياسي

1200 نفر از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند/سازش در 383 پرونده


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: باتوجه به بازدیدهای انجام شده و ارفاقات قانونی چون آزادی مشروط و تعلیق یک هزار و 200 نفر طی سال گذشته از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عبدی صبح شنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زندان محل نگهداری مجرمین سابقه دار است، اظهار کرد: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن دسته از مجرمین که سابقه نداشته ولی به دلایلی محکوم به دوران حبس شدند برابر سیاست های قوه قضاییه و سازمان زندان های کشور زندان سما (مرکز مراقبت الکترونیکی) راه اندازی شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی افزود: در استان خراسان جنوبی با احداث ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیک در فضایی به وسعت 500 مترمربع و زیربنای 250 متر مربع با ظرفیت پذیرش دو هزار نفری در آبان سال گذشته به بهره برداری رسید.

هزار و 11 نفر تحت نظارت الکترونیک دوران محکومیت را گذراندند عبدی ادامه داد: برابر مقررات قانونی تا اکنون هزار و 11 نفر محکوم واجد شرایط تحت نظارت الکترونیک قرار گرفته که دوران محکومیت خود را در کنار خانواده خود سپری کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به عفو مقام معظم رهبری (ع) و ارفاقات قانونی از سوی قضات محاکم قضایی در خراسان جنوبی تعدادی از زندانیان زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 نفر از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند/سازش در 383 پرونده

1200 نفر از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند/سازش در 383 پرونده