مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09اجتماعي

دستورالعمل عفاف و حجاب آموزش و پرورش فارس رونمایی می شود


هم زمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، مراسم رونمایی از آیین نامهن جدید عفاف و حجاب در مدارس و ادارات آموزش و پرورش فارس در 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هم زمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، مراسم رونمایی از آیین نامهن جدید عفاف و حجاب در مدارس و ادارات آموزش و پرورش فارس در 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

محمدخلیل عسکری امروز یکشنبه 18 تیر در چهارمین نشست شورای عفاف و حجاب با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: توجه به پوشش کادر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد چراکه آنان الگوی دانش آموزان هستند.

او از تدوین دستورالعمل عفاف و حجاب ویژه مدارس و ادارات آموزش و پرورش فارس خبر داد و گفت: یکی از راهبردی ترین برنامه های ما در اول مهرماه موضوع عفاف و حجاب است لذا در قالب ظرفیت های قانونی پروژه مهر باید برنامه ریزی شود.

عسکری بر ابلاغ آیین نامه عفاف و حجاب تاکید و عنوان کرد: طی مراسمی از دو آیین نامه عفاف و حجاب و دوشنبه های مسجد محوری به صورت جداگانه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، مراسم رونمایی از آیین نامه عفاف و حجاب مدارس و ادارات آموزش و پرورش فارس در 21 تیرماه برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل عفاف و حجاب آموزش و پرورش فارس رونمایی می شود

دستورالعمل عفاف و حجاب آموزش و پرورش فارس رونمایی می شود