مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03فرهنگي

چه کسانی نمی گذارند تهیه کنندگان متحد شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین فرحبخش تهیه کننده سینما از پشت پرده سینمای ایران گفت و بیان کرد: تنها تشکیلات واقعی تهیه کنندگی، - حسین فرحبخش تهیه کننده سینما، از پشت پرده و منفعت طلبی برخی از تهیه کنندگان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین فرحبخش تهیه کننده سینما از پشت پرده سینمای ایران گفت و بیان کرد: تنها تشکیلات واقعی تهیه کنندگی، جامعه صنفی تهیه کنندگان است و مابقی تشکیلات، اغلب حق العمل کار و باج گیر هستند.

این افراد پشت پرده با هم هماهنگ می شوند و از یک نهاد دولتی بودجه 13،  12 میلیاردی دریافت می کنند و با شش میلیارد فیلم را تولید می کنند، فرزندشان را هم به عنوان نقش اول فیلم جلوی دوربین می برند.

وی افزود: همین افراد درجلسات خصوصی به مسئولین و مدیر فارابی فحاشی می کنند و عملکرد آن ها را زیر سوال می برند، ولی در مقابل مدیران، مجیز می گویند.

فرحبخش ادامه داد: این جماعت افرادی هستند که می گویند به من فحش بده، ولی بگذار رییس باشم، یعنی افرادی بی هویت هستند که فقط و فقط دنبال کاسبی هستند.

البته کم نداریم تهیه کنندگانی که دنبال اجماع هستند، ولی روسای شان نمی گذارند.

این تهیه کننده سینما مطرح کرد: حسین انتظامی در این زمینه یک کار مثبت انجام داد و به جدیت به تهیه کنندگان هشدار داد که اگر متحد نشوند حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی نمی گذارند تهیه کنندگان متحد شوند؟

چه کسانی نمی گذارند تهیه کنندگان متحد شوند؟