مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-16اقتصادي

ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد


رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور به ایساکو رسید.

- موفقیت خدمات پس از فروش ایران خودرو با کسب بالاترین امتیاز در تمامی شاخص ها ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور به ایساکو رسید.

طبق جدیدترین ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ایساکو با کسب امتیاز 86.

7 برای چهاردهمین سال متوالی با کسب بالاترین امتیازات در تمام شاخص ها، مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را به خود اختصاص داد.

 ایساکو بار دیگر موفق شد با کسب بالاترین امتیاز ارزیابی وزارت صمت از خدمات پس از فروش حوزه خودرو، افتخار ارایه خدمات برتر به مشتریان را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، این شرکت در حالی در چهارده سال گذشته همواره در بین شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز را کسب کرد که با بهبود مستمر در تمام شاخص ها و انجام اقدامات اصلاحی مطابق با نیاز مشتریان، در سال گذشته موفق شده بود، رتبه یک این عرصه را که تا آن زمان هیچ شرکتی موفق به کسب آن نشده بود، از آن خود کند و امسال نیز با حفظ تمام برتری های پیشین خود، برای دومین بار با کسب سه ستاره کامل در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همچنان در جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد

ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد