مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-28پزشكي

فعالیت 42 اکیپ نظارتی ثابت و سیار دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان


معاون سلامت دامپزشکی کرمانشاه از فعالیت 42 اکیپ نظارتی ثابت و سیار دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان خبر داد.

- شاهرخ یارویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به رسالت اداره دامپزشکی نسبت به حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دام های قربانی و تضمین کیفیت و سلامت آنها در یک روز قبل از عید قربان و روز عید قربان در سراسر استان کرمانشاه اکیپ های نظارتی مستقر خواهند شد.

وی افزود: 42 اکیپ ثابت و سیار در یک روز پیش از عید قربان و روز عید قربان با 70 نیرو شامل پزشکان، کارشناسان بهداشت گوشت و ناظرین شرعی نظارت خواهند داشت و معاینات پیش از خرید دام را در مراکز عرضه دام برای مردم انجام می دهند.

معاون سلامت دامپزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه علاوه بر میادین ثابت عرضه دام در منطقه ماهیدشت و کشتارگاه بیستون تعداد 11 الی 12 مکان عرضه موقت با همکاری شهرداری و سایر ادارات ذی ربط در شهر کرمانشاه پیش بینی و مکان های آنها برای استقرار مشخص شده است.

یارویسی بیان کرد: در روز عید قربان تمام کشتارگاه های سنتی و صنعتی به صورت رایگان آماده ارائه خدمات شامل ذبح و فرآوری به شهروندان هستند.

وی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در هنگام ذبح گوسفند قربانی، خاطر نشان کرد: توصیه می سود شهروندان زیر نظر کارشناسان بهداشتی دامپزشکی اقدام به خرید دام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 42 اکیپ نظارتی ثابت و سیار دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان

فعالیت 42 اکیپ نظارتی ثابت و سیار دامپزشکی کرمانشاه در عید قربان