مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-02اجتماعي

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه/ساماندهی اوقاف فراغت نوجوانان


طرح «نشاط معنوی» با هدف ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود.

- طرح نشاط معنوی با هدف ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح نشاط معنوی در تابستان امسال از 15 تیرماه تا 31 مردادماه جاری با هدف ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش های نوین آموزشی و معارفی غیر مستقیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا می شود.

در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه در آستانه فصل تابستان طی ابلاغیه ای به ادارات کل اوقاف و امور خیریه در استان های مختلف بر برگزاری هرچه بهتر این طرح تاکید کرد.

در این ابلاغیه آمده است: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقاء روحیه و کسب مهارت های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت های اجتماعی شوند؛ اگر دلسوزانِ نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه/ساماندهی اوقاف فراغت نوجوانان

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه/ساماندهی اوقاف فراغت نوجوانان