مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-29سياسي

توضیحات قوه قضاییه درباره آزادی برخی از محکومان


مرکز رسانه قوه قضاییه در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رییس سازمان زندان ها در این زمینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رییس سازمان زندان ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.

در این توضیحات آمده: بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان و در حال طی دوران محکومیت هستند.

در مورد مهدی هاشمی همان طور که پیش تر نیز اطلاع رسانی شده وی پس از تحمل 7 سال زندان و پرداخت جزای نقدی و اجرای حکم شلاق هم اکنون طبق قانون و به صورت آزادی مشروط در خارج از زندان است.

وکیل مهدی هاشمی در این مورد می گوید: وی زمانی آزاد شد که 3 سال از امکان صدور حکم آزادی مشروط اش گذشته بود مهدی هاشمی 18 مرداد سال 94 از سوی شعبه 54 دادگاه تجدید نظر تهران به اتهام مشارکت در ارتشا، اختلاس، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور به 10 سال حبس و 50 ضربه شلاق محکوم شد.

براساس حکم صادر شده، شروع حبس مهدی هاشمی در تاریخ 18 مرداد ماه سال 94 بود.

وی در تاریخ 22 شهریور 1400، بخشی از جزایی نقدی را پرداخت کرد و در تاریخ 17 دی ماه 1401 نسبت به ردمال و پرداخت مابقی جزای نقدی اقدام نمود، همچنین حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قوه قضاییه درباره آزادی برخی از محکومان

توضیحات قوه قضاییه درباره آزادی برخی از محکومان