مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-21حوادث

کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کلاهبرداری 250 میلیارد ریالی از 15 شاکی در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با وصول پرونده های مختلف کلاهبرداری در خصوص سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و متواری شدن یکی از متهمان اصلی این پرونده، بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در آغاز تحقیقات و بررسی ها، سوابق و مستنداتی از قربانیان و شاکیان پرونده های کلاهبرداری بدست آورده و موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی، متهم 24 ساله در عملیاتی در شهریار دستگیر شد و در بازجویی های پلیس، به کلاهبردای از 15 نفر در پوشش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به مبلغ 250 میلیارد ریال در شهرستان های شهریار و ملارد اعتراف کرد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، تلاش پلیس برای دستگیری سایر همدستان متهم و شناسایی مالباختگان و قربانیان احتمالی این پرونده کلاهبردای ادامه دارد و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در غرب استان تهران

کشف کلاهبرداری 25 میلیارد تومانی در غرب استان تهران