مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-04حوادث

دستگیری سارقان خانه باغ ها و اماکن خصوصی در اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری 5 نفر سارق خانه باغ ها و اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت خبرئ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، قدرت آقاپور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ، اماکن خصوصی در سطح شهرستان اهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموارن پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه اوچ هاچا با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و انجام گشت زنی های هدفمند شبانه روزی طی دو مرحله عملیات پلیسی پنج سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 15 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ و اماکن خصوصی اعتراف کردند که از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی اقلام و وسایل شامل موتور برق، فنس، میله فنس، پمپ آب ، شناور و .

کشف شد.

آقاپور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از قراردادن اموال و وسایل باارزش در مواقعی که از خانه باغها استفاده نمی نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و تقدیر و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خانه باغ ها و اماکن خصوصی در اهر

دستگیری سارقان خانه باغ ها و اماکن خصوصی در اهر