مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-17اجتماعي

حضور مراقبین سلامت در 80 درصد مدارس ابتدایی کشور


مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: 6500 مراقب سلامت در مدارس فعال هستند که با این تعداد حدود 80 درصد مدارس ابتدایی مراقبین سلامت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری اعظم گودرزی مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی با موضوع برنامه کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت با عنوان مدیریت بحران در شرایط اضطراری ظهر امروز برگزار شد.

گودرزی با بیان اینکه دفتر با استناد به اسناد بالا دستی به سه محور می پردازد؛ گفت: جذب و توانمندسازی نیروی انسانی محور اول برنامه ها است که در این راستا مجوز 400 دانشجو معلم مراقب سلامت گرفته شده است که در چهار سال آینده به مجموعه اضافه خواهد شد تا با حدود سیصد دانشجو معلم سال گذشته به نظام تعلیم و تربیت خدمت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به زیست بوم جدید و اتفاقات سال گذشته و مسمومیت ها، دوره تربیت مدرس مراقبین سلامت کشوری در تابستان سال گذشته برگزار شد و در این برنامه آموزشی الگوهای نظری و عملی مدیریت بحران به شکل شبیه سازی برای مراقبین سلامت آموزش داده شد که در پنج استان کشور برگزار شد.

گودرزی با بیان اینکه دوره های مجازی پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد؛ گفت: ایجاد و تجهیز فضاهای بهداشتی از موضوعات دیگر دفتر سلامت و تندرستی است که در حال پیگیری هستیم تا دانش آموزان در فضای امن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مراقبین سلامت در 80 درصد مدارس ابتدایی کشور

حضور مراقبین سلامت در 80 درصد مدارس ابتدایی کشور