مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-10اقتصادي

ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل خبر داد.

- سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل خبر داد.

سید فرهاد ناصری نیا امروز نوزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سامانه جستجوی شغل در کشور، اظهار کرد: این سامانه جایگزین سامانه قبلی شده و از طریق این سامانه جدید اتصال بین کارجو و کارفرما انجام می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://shoghl.

mcls.

gov.

ir قسمت ثبت نام که برای کارجویان، برای کارفرمایان و برای کاریابی ها در دسترس است و از همه ظرفیت هایی که روی این سامانه پیش بینی شده است استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی این سامانه خبر داد و بیان کرد: هدف از ایجاد سامانه جدید جستجوی شغل در مرحله اول و ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار است که با انجام این مهم بتوانیم بر فرایند به کارگماری و نیازهای واقعی بازار کار نظارت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل

ایجاد شفافیت اطلاعات بازار کار با راه اندازی سامانه جستجوی شغل