مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-25سياسي

فعالیت 200 نفر از زندانیان استان بوشهر در کارگاه های تولیدی


مدیرکل زندان های استان بوشهر از فعالیت 200 نفر در زندان های استان بوشهر در کارگاه های تولیدی و حرفه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محتشم حسینی ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: پایه و اساس تعلیم و تربیت در زندان های استان بر اصول برنامه فرهنگی، اشتغال و حرفه آموزی است.

وی تصریح کرد: اکنون 600 نفر از زندانیان در قالب اشتغال نشسته در اندرزگاه مشغول فعالیت هستند و 360 نفر از زندانیان برای اشتغال در بخش خصوصی به بیرون زندان اعزام شده اند.

مدیرکل زندان های استان بوشهر با بیان اینکه زندانیان در قالب کارگر ساده و ماهر و کارشناس متخصص فعالیت می کنند تصریح کرد: افراد مشغول به کار ماهانه حقوق و دستمزد دریافت می کنند.

حسینی اضافه کرد: اکنون 1300 نفر از زندانیان و خانواده های آنان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند و خدمات گوناگون مالی، معیشتی، فرهنگی، آموزشی، تأمین تجهیزات مورد نیاز منزل، کمک هزینه درمانی، اجاره مسکن، مشاوره مددکاران و دیگر خدمات مورد نیاز دریافت می کنند.

مدیرکل زندان های استان بوشهر با بیان اینکه در راستای عفو مقام معظم رهبری در سال گذشته در 22 بهمن 951 نفر مشمول آزادی و تخفیف مجازات شدند و 561 نفر آزاد شدند گفت: 90 درصد دادرسی ها در زندان های استان به صورت الکترونیکی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 نفر از زندانیان استان بوشهر در کارگاه های تولیدی

فعالیت 200 نفر از زندانیان استان بوشهر در کارگاه های تولیدی