مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-06سياسي

اهدای اقلام توانبخشی به مددجویان بهزیستی فارس


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس از اهدای اقلام توانبخشی و کمک توانبخشی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پورنورعلی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل بهزیستی استان فارس، از توزیع و اهدای اقلام توانبخشی از طریق بنیاد 15 خرداد در قالب پویش حرکت به افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: این اقلام شامل تشک، عصای ویژه نابینایان، واکر و .

است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس بیان کرد: همچنین به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان 100 دستگاه ویلچر اهدا شده است.

او در ادامه به برنامه های اجرایی این ستاد از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: بیمه منازل روستایی توسط بنیاد برکت در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته به نحوی که 25 درصد سهم توسط بنیاد و ستاد اجرایی فرمان امام و مابقی توسط استانداری ها تامین می شود که سهم بنیاد و ستاد فرمان در فارس به 60 درصد افزایش یافته به نحوی که 60 درصد هزینه توسط ستاد اجرایی و 40 درصد توسط استانداری فارس تامین می شود.

پورنورعلی ادامه داد: در گام اول بیمه 100 هزار منزل روستایی در فارس از ابتدای سال جاری آغاز و 60 درصد اعتبار مورد نیاز نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام این استان تامین شده و استانداری نیز سهم خود را پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اقلام توانبخشی به مددجویان بهزیستی فارس

اهدای اقلام توانبخشی به مددجویان بهزیستی فارس