مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:402023-06-27سياسي

اماکن دولتی حریم دریا مولد سازی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه تلاش می کنیم با ارسال لایحه ای به هیات دولت، نحوه استفاده از اراضی حریم دریا مشخص شود، - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه تلاش می کنیم با ارسال لایحه ای به هیات دولت، نحوه استفاده از اراضی حریم دریا مشخص شود، گفت: آن قسمت از اراضی ساحلی که دارای سند هستند مالکیت آن مشخص بوده و عمده مشکل ما سواحلی است که مردم برای استفاده هیچ گونه امکاناتی در اختیار ندارند، همچنین اماکن دولتی که در حریم دریا واقع شده اند در قالب مولدسازی قابل استفاده برای مردم خواهد بود.

احمد توکلی امشب در گفت وگو با اصحاب رسانه، با بیان اینکه علت تاخیر در آزادسازی سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی نیست به دلیل مشخص نبودن نحوه استفاده از آن است، اظهار کرد: این مشکل قانونی باید رفع شود.

وی با تاکید بر اصلاح قوانین در نحوه استفاده از حریم دریا، افزود: سواحل در اختیار اماکن دولتی، آزادسازی و در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

همچنین بقیه سواحل در اختیار اماکن دولتی نیز آزادسازی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: باید این اختیار به مجموعه استان داده شود که از ظرفیت شهرداری ها، دهیاری ها یا بخش خصوصی برای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن دولتی حریم دریا مولد سازی می شود

اماکن دولتی حریم دریا مولد سازی می شود