مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-11سياسي

مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است


مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است چرا که جهان امروز دچار تغییرات بسیاری شده و حرکت در این مسیر به آموزش و پرورش قوی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن زارعی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد اظهار کرد: صراحتا اعلام می کنم اولویت ا ول من در شهرستان، آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش موتور محرکه پیشرفت در دنیاست، گفت: ترقی و توسعه و پیشرفت هر کشوری وابسته به آموزش و پرورش است.

فرماندار سروآباد افزود: کار آموزش و پرورش با ارگان ها و نهادهای دیگر تفاوت دارد و این تفاوت، توجه ویژه به آن را می طلبد.

زارعی اضافه کرد: مدیریت در آموزش و پرورش را نیازمند خلاقیت و ابتکار دانست چرا که جهان امروز دچار تغییرات بسیاری شده است و حرکت در این مسیر به آموزش و پرورش قوی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان، فرهنگیان، نیروهای ستادی و دیگر تاثیرگذاران در این عرصه باید انگیزه و امید را در دانش آموزان زنده کنند، خطاب به آنان اظهار داشت: با همراهی یکدیگر به تحول در این عرصه کمک کنید.

زارعی کار تیمی و مدیریت گروهی را بهترین روش برای پرداختن به مسائل تعلیم و تربیت عنوان و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده ارزشمند است، اما از همه موثرین در این عرصه درخواست می کنیم با جدیت به فعالان آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است

مدیریت در آموزش و پرورش نیازمند خلاقیت و ابتکار است