مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-27اقتصادي

آبگذاری شالیزارهای شرق گیلان از فردا


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با تأکید بر استفاده بهینه مصرف آب زراعی گفت: چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان از صبح روز چهارشنبه هفتم تیر از کانال راست سد سنگر برای مدت هشت روز آغاز می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدجواد خانی پور امروز در جمع خبرنگاران از چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان از فردا خبر داد و اظهار کرد: آبگذاری کانال راست سد سنگر برای اراضی شالیزارهای مناطق شرقی شامل شهرهای سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه و کیاشهر است.

وی با اشاره به زمان بندی آبگذاری و قطع آن در کانال چپ سنگر افزود: بر اساس برنامه نوبت بندی آب کشاورزی از صبح روز چهارشنبه، هفتم تیرماه، به مدت هشت روز آبگذاری در این کانال انجام و سپس از تاریخ 15 تیرماه به مدت چهار روز قطع آب در این کانال را خواهیم داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با اذعان به اینکه چهارمین مرحله آبگذاری کانال چپ سد سنگر مربوط به اراضی مناطق مرکزی استان شامل شهرهای رشت، خمام و بخش های سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء است، گفت: آبگذاری در این کانال از روز شنبه سوم تیرماه آغازشده و برای مدت هشت روز ادامه خواهد داشت و از روز یکشنبه 11 تیرماه به مدت چهار روز در این کانال نیز آبگذاری قطع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگذاری شالیزارهای شرق گیلان از فردا

آبگذاری شالیزارهای شرق گیلان از فردا