مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 02:002023-07-15سياسي

اجتماع عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد


مراسم اجتماع عفاف و حجاب، به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب و حادثه مسجد گوهرشاد در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اجتماع باشکوه بانوان خطه گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و بزرگداشت شهدای حادثه مسجد گوهرشاد، اجتماع باشکوه خانوادگی عفاف و حجاب در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار شد.

محمد جلایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب رشت قدمگاه شهدای گیلان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانیاست اظهار کرد: پیکرهای پاک بسیاری از شهدای دفاع مقدس از همین مکان تشییع شده و همین موضوع نشان دهنده اهمیت این مکان است.

وی با اشاره به اهداف دشمن به دو قطبی سازی جامعه و تبدیل ایران به عراق و سوریه بیان کرد: مردم با ایمان و ولایتمدار گیلان در طول تاریخ ثابت کردند که پای دین، اعتقادات و وحدت و همدلی شان ایستاده اند و ملت ما دشمنان خود را می شناسند و مقابل آنان خواهند ایستاد.

وی با تأکید براینکه اجتماع عفاف و حجاب پاسداشت حکم الهی و شأن انسانی، مقام و ارزش حیاء و عفت تصریح کرد: رعایت حجاب و پوشش شرعی نیز یکی از احکام خداست و قانون ما هم برگرفته از آن است و به آن دسته اندک که حکم الهی را نادیده می گیرند هشدار می دهیم که در دام دشمنانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد

اجتماع عفاف و حجاب در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد