مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-08سياسي

نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی در شهر سنندج برگزار می شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی همراه با زیورآلات، کیف و کفش در شهر سنندج با حضور طراحان مد و لباس سراسر استان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی همراه با زیورآلات، کیف و کفش در شهر سنندج با حضور طراحان مد و لباس سراسر استان برگزار می شود.

دریایی، امروز در جلسه هماهنگی دومین نمایشگاه استانی مد و لباس اظهار کرد: بنا به مصوبات جلسه اخیر شورای فرهنگی عمومی استان با موضوع حجاب و عفاف در خصوص برگزاری نمایشگاه مد و لباس از انواع لباس کُردی مردانه ،زنانه و بچگانه، مقرر شد نمایشگاهی از انواع مد ها و لباس های اصیل کُردی همراه با زیورآلات ، کیف و کفش(کلاش) در هفته عفاف و حجاب در شهر سنندج برگزار شود.

وی افزود: انواع مدها و لباس های اصیل کُردی دارای پوشیدگی های لازم برای بانوان و مردان است براین اساس نمایشگاه این دوره که به صورت استانی برگزار می شود با استفاده از انواع لباس های کُردی ، زیورآلات، کیف و کفش(کلاش) در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان های تابعه در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج از تاریخ 21 لغایت 23 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی در شهر سنندج برگزار می شود

نمایشگاه استانی مد و لباس کُردی در شهر سنندج برگزار می شود