مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-06سياسي

آغاز به کار شانزدهمین جشنواره ملی آَ و غذاهای سنتی در نیر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر با حضور 60 غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و تا 16 تیرماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر اظهار کرد: شانزدهمین دوره این جشنواره ملی با حضور 60 غرفه از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و تا 16 تیرماه دایر است.

وی افزود: جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر یکی از مهم ترین جشنواره ها در حوزه گردشگری خوراک است که هرساله با استقبال گسترده شرکت کنندگان و مردم برگزار می شود و امسال نیز شاهد برگزاری شانزدهمین دوره این جشنواره هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل تشریح کرد: از 60 غرفه حاضر در شانزدهمین دوره جشنواره 50 غرفه مربوط به شرکت کنندگان استانی است و 10 غرفه نیز از سایر استان های کشور در این جشنواره حضور پیدا کرده اند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاوه بر آش و غذاهای سنتی، صنایع دستی و سوغاتی های مناطق مختلف نیز در این جشنواره عرضه می شود و اجرای بازی های بومی و محلی نیز بخشی از برنامه های این جشنواره خواهد بود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شانزدهمین جشنواره ملی آَ و غذاهای سنتی در نیر

آغاز به کار شانزدهمین جشنواره ملی آَ و غذاهای سنتی در نیر