مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-13اقتصادي

تغییر قوانین عوارض آلایندگی


مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال 1400 قوانین مربوط به عوارض آلاینده فضای سبز تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  احمد طاهری ظهر امروز در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور اظهار کرد: با تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال 1400 قوانین مربوط به عوارض آلاینده فضای سبز تغییر کرد.

در این مصوبه از نیم تا یک و نیم درصد فروش صنایع آلاینده است که ملزم به پرداخت عوارض هستند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در سازمان کنترل آلایندگی زیست محیطی است نه اخذ عوارض، تصریح کرد: قانونگذار مشوق های خوبی در راستای کاهش آلایندگی واحدها اتخاذ کرده است.

سازمان محیط زیست با توجه به جایگاه نظارتی خود، سامانه جامع محیط زیست کشور را تشکیل داده است که بیش از 180 هزار واحد صنعتی و کارخانه و.

در این سامانه ثبت نام کردند.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: در سطح کشور از ابتدای سال 11 هزار پایش زیست محیطی انجام شده است که با احتساب زیرساخت شهرداری ها می توان این مقدار را افزایش داد.

طاهری تصریح کرد: رویکرد اصلی سازمان اخذ هزینه از شهرداری ها نیست چرا که شهرداری ها گشت ها نظارتی دارند که اهداف زیست محیطی نیز می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قوانین عوارض آلایندگی

تغییر قوانین عوارض آلایندگی