مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-20اجتماعي

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان برای خدمت رسانی به زائران حسینی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی ریمدان و طرح های عمرانی که در این پایانه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در حال انجام است، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی ریمدان و طرح های عمرانی که در این پایانه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در حال انجام است، بیان کرد: تکمیل زیرساخت های پایانه ریمدان از اولویت های این اداره کل برای خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی است.

شهرام مبارکی امروز پنجشنبه 29 تیر در جریان بازدید از پایانه مرزی ریمدان که به همراه فرماندار شهرستان دشتیاری انجام گرفت، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استانداری سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از تجارب سال های پیش در استقبال از زائران اربعین حسینی، مناسب سازی مرز ریمدان برای استقبال از زائران حسینی حال انجام است.

وی افزود: مناسب سازی پایانه مرزی ریمدان برای مقابله با گرمازدگی و رفع مشکل تراکم جمعیت در زمان برگزاری مراسم از جمله طرح هایی است که انجام می شود.

مبارکی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز ریمدان به زائران اربعین حسینی در بهترین حالت باید انجام شود، گفت: هرآنچه در توان داریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان برای خدمت رسانی به زائران حسینی

تکمیل زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان برای خدمت رسانی به زائران حسینی