مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-21سياسي

قرآن سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: قرآن سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: قرآن سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز 30 تیرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در روز 30 تیر سال 1331 محمد مصدق با حمایت آیت الله کاشانی و فداییان اسلام بر سرکار آمد ولی اعتماد به نظام سلطه و غرب کودتای 28 مرداد را رقم زد و ما باید عبرت بگیریم که هر دولتی باید تکیه بر مردمش داشته باشد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره آماده فداکاری و جان نثاری هستند و اعتماد به وعده های دروغین سلطه گران عالم که ستیز با اسلام دارند، سبب ضرر و آسیب می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، افزود: حدود 70 نفر از فرزندان این استان در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و منافقان سرانجامی شوم و هلاکت بار داشتند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: منافقان در این عملیات فاجعه آفریدند و بیماران را در بیمارستان ها به شهادت رساندند و به زن و کودک رحم نکردند اما رزمندگان اسلام سیلی محکمی به منافقان و حامیان خارجی آنان زدند و از پادگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است

قرآن سند حقانیت دین مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت بشر است