مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-11سياسي

نگاه به حجاب یک نگاه اجتماعی است، نه فردی


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: آزادی تا جایی که به ضرر دیگران نباشد، قابل قبول است و تا جایی که امنیت روانی و اجتماعی دیگران را به هم نریزد، - ایسنا/کرمان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: آزادی تا جایی که به ضرر دیگران نباشد، قابل قبول است و تا جایی که امنیت روانی و اجتماعی دیگران را به هم نریزد، قابل قبول است، بنابراین حجاب، به خاطر سلامت روانی جامعه و خود بانوان است و نگاه به حجاب یک نگاه اجتماعی است نه فردی.

حجت الاسلام علی توکلی امروز 20 تیرماه در همایش چادرهای آسمانی و تجلیل از جلوه های برتر حجاب و عفاف در کرمان با اشاره به اینکه آیا حجاب امر فردی است یا اجتماعی و امر شخصی یا غیرشخصی؟ اظهار کرد: عفاف ریشه حجاب است و نمی توان گفت حجاب نباشد و عفاف باشد.

وی افزود: شخصی بودن حجاب یعنی اینکه خودم تصمیم می گیرم و هرجور بخواهم عمل می کنم که این درست نیست.

توکلی با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله اجتماعی است، تصریح کرد: نوع پوشش بانوان روی افراد جامعه اثر می گذارد لذا حجاب فردی نیست.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان بیان کرد: اینکه هر کس بخواهد هر کاری که دوست دارد، انجام بدهد، نمی شود و این فسادزا است و وقتی قانون وضع می شود، برای ایجاد امنیت روانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به حجاب یک نگاه اجتماعی است، نه فردی

نگاه به حجاب یک نگاه اجتماعی است، نه فردی