مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-02سياسي

15 تیرماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه 15 تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402 است، گفت: مطابق قانون، مؤدیان مالیاتی مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده مکلف هستند اظهارنامه هر دوره مالیاتی را حداکثر ظرف 15 روز بعد از .

- ایسنا/همدان مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه 15 تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402 است، گفت: مطابق قانون، مؤدیان مالیاتی مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده مکلف هستند اظهارنامه هر دوره مالیاتی را حداکثر ظرف 15 روز بعد از پایان هر دوره (فصل) تسلیم و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همدان، وجیه الله ذکوری افزود: بر این اساس آخرین مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402، تا پانزدهم تیرماه جاری بوده که مؤدیان می توانند اظهارنامه مربوط به این دوره را تا تاریخ مذکور ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

وی در پایان ضمن توصیه به اینکه مؤدیان به منظور تسریع در انجام امور، تکالیف قانونی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده باید با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تیرماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402

15 تیرماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار 1402