مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-19اقتصادي

فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر قزوین آغاز شد


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از آغاز فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از طریق سامانه جامع بخش تعاون خبر داد.

- قاسم آقاعلیخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به روند برگزاری هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اشاره کرد و گفت: تعاون به عنوان یکی از سه بخش اصلی قانون جمهوری اسلامی ایران، نقشی موثر در پیشرفت کشور و گسترش عدالت دارد.

وی افزود: بر این اساس 13 شهریور ماه به عنوان روز تعاون نامگذاری شده و در این روز با برگزاری برنامه های مختلف نقش تعاون در پیشرفت کشور نمایان می شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در این روز برگزار خواهد شد، تجلیل از تعاونی های برتر در سطح ملی و استانی می باشد.

این مسوول ادامه داد: ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر آغاز شده و تعاونی ها تا 13 شهریور فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع تعاونی های کشور، مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: پس از ثبت نام، فرایند داوری آغاز خواهد شد و تعاونی هایی که امتیازات لازم را کسب کنند به عنوان تعاونی برتر شناخته خواهند شد.

تعاونی های برتر در مرحله اول در سطح استانی به ثبت می رسند و پس از آن اسامی برای ارزیابی و شرکت در مرحله کشوری به وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر قزوین آغاز شد

فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر قزوین آغاز شد