مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-08اقتصادي

نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل تشدید می شود


معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری استاندارد استان اردبیل گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید می شود.

- حسنعلی حسین پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی تحت پوشش در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و اظهار کرد: بازرسی ها با هدف حفظ سلامت و ایمنی جامعه، ملموس نمودن حضور استاندارد در جامعه و اعتماد سازی و ارتقای کیفیت محصولات انجام می شود.

وی افزود: در راستای ارزیابی انطباق، ارتقا کیفیت و رقابتی کردن محصولات تولیدی استان، این بازدید و نمونه برداری ها با حضور کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد و همراهی کارشناسان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حال انجام است.

معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه باید تولیدات با کیفیت و استاندارد سرلوحه عملکرد مدیران و مسئولان واحدهای تولیدی در استان باشد، گفت: با کیفی سازی محصولات تولیدی در استان زمینه برای افزایش فروش و رونق تولیدات این واحدها نیز فراهم می شود که انتظار می رود در این زمینه صاحبان واحدها اهتمام جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل تشدید می شود

نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی اردبیل تشدید می شود