مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-05سياسي

کاظمی: عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای کمکی به ارتقای جایگاه اقتصادی کشور است


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت در پیمان شانگهای می تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور موثر بوده و زمینه ایجاد اشتغال و ارتقای جایگاه اقتصادی کشور را فراهم کند.

- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت در پیمان شانگهای می تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور موثر بوده و زمینه ایجاد اشتغال و ارتقای جایگاه اقتصادی کشور را فراهم کند.

حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره مزایای عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای، بیان کرد: در شرایط فعلی که کشور ما را استکبار جهانی تحریم کرده است، عضویت در پیمان های منطقه ای و جهانی می تواند به بهبود اقتصاد کشور و دور زدن تحریم ها کمک کند.

وی در ادامه اظهار کرد: با عضویت در پیمان شانگهای زیربناهای اقتصادی فراهم شده که هم بازار مصرف جدیدی برای تولیدات کشور ما ایجاد شود و هم نیازهای کشور خود را از طریق این پیمان تامین کنیم.

در شرایط فعلی که دلار بر اقتصاد دنیا تسلط پیدا کرده است و آمریکا نیز با اهرم دلار با دنیا برخورد می کند، ورود به پیمان هایی نظیر شانگهای و استفاده از پول های رایج کشورهای عضو در مراودات اقتصادی می تواند هم کمکی به اقتصاد کشورها باشد و هم از زیر یوغ دلاری که اهرم آمریکا شده است، کشورها را خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای کمکی به ارتقای جایگاه اقتصادی کشور است

کاظمی: عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای کمکی به ارتقای جایگاه اقتصادی کشور است