مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-04اقتصادي

افتتاح 5 پروژه بازآفرینی در آذربایجان غربی/ آسفالت تمام معابر خاکی استان


امروز پنج پروژه بازآفرینی شامل احداث خانه محله و خانه سلامت محله وکیل آباد، مجموعه ورزشی آشوریان، ساماندهی رودخانه سیمینه رود و 31 کیلومتر آسفالت معابر خاکی مجموعا به ارزش 25 میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز پنج پروژه بازآفرینی شامل احداث خانه محله و خانه سلامت محله وکیل آباد، مجموعه ورزشی آشوریان، ساماندهی رودخانه سیمینه رود و 31 کیلومتر آسفالت معابر خاکی مجموعا به ارزش 25 میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

محمد آیینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز با حضور معاون اول رییس جمهور در استان آذربایجان غربی مجموعا افتتاحاتی را در پنج محور داشتیم.

در محله وکیل آباد که محله غیررسمی ارومیه است یک خانه محله را به بهره برداری می رسانیم که اقداماتی همچون آموزش های شغلی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در این مجموعه انجام می شود.

وی افزود: در محله وکیل آباد هم چنین خانه سلامت را افتتاح کردیم که یک مرکز جامع درمانی، خدمات مراقبتی و پزشکی عمومی در آن انجام می شود.

با توجه به نزدیکی سه محله وکیل آباد، اسلام آباد و حاجی پیرلو حدود 35 هزار نفر از ساکنان این محلات از خدمات پروژه های مذکور بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه بازآفرینی در آذربایجان غربی/ آسفالت تمام معابر خاکی استان

افتتاح 5 پروژه بازآفرینی در آذربایجان غربی/ آسفالت تمام معابر خاکی استان