مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-08سياسي

شیعیان در مسیر اقامه ولایت پیام اهل بیت را به گوش جهانیان برسانند


اسلام پژوه و اسلام شناس برجسته جهان اسلام با اشاره به اینکه ولایت اهل بیت گره گشای همه مشکلات بشری است، گفت: شیعیان اگر در مسیر اقامه ولایت اهل بیت قرار گیرند باید پیام اهل بیت را به گوش همه مردم برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، همایش بین المللی قرآن و عترت جمعه شب همزمان با عید غدیرخم با حضور علمای برجسته از کشورهای نیجریه، انگلیس، نماینده امام جمعه کربلا از کشور عراق، بورکینافاسو، محمد تیجانی محقق برجسته جهان اسلام و قاریان و حافظان قرآن کریم در مسجد هدایت این شهرستان برگزار شد.

اسلام پژوه و اسلام شناس برجسته جهان اسلام که متولد کشور تونس و ساکن کشور انگلستان است، تنها با انتشار کتاب آنگاه هدایت شدم توانست 6 میلیون نفر در کشور آفریقا را به مذهب تشییع سوق دهد.

محمد تیجانی سماوی در این همایش با اعلام اینکه غدیر، عید اکبر و بزرگترین عید شیعیان و مسلمانان است، اظهار کرد: آن افرادی که از صراط ولایت و حق خارج نشوند ماندگار می شوند و جاوید خواهند ماند.

وی با اشاره به سلام و درود به برخی صحابه پیامبر در صلوات، افزود: 12 نفر از صحابه پیامبر از منافقین بودند و اصحاب برجسته و برگزیده پیامبر که بر ولایت امام علی(ع) ثابت قدم ماندند تعداد کمی هستند البته این افراد کم از صحابه در مسیر ولایت پذیری هیچ تغییری نداشتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعیان در مسیر اقامه ولایت پیام اهل بیت را به گوش جهانیان برسانند

شیعیان در مسیر اقامه ولایت پیام اهل بیت را به گوش جهانیان برسانند