مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-17سياسي

فراهم شدن مقدمات راه اندازی بنیاد واقفین و خیرین دانشگاه آزاد


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم شدن مقدمات راه اندازی بنیاد واقفین و خیرین دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هم اندیشی مؤسسات خیریه ای و وقف با حضور محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، حسینعلی جاهد مدیرمل امور خیرین و توسعه وقف و جمعی از خیرین، واقفین و مسؤولان موسسات خیریه در سالن 9 دی سازمان مرکزی برگزار شد.

محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، به اشتراک گذاشتن تجریبات موفق در حوزه خیرین و توسعه وقف را از نتایج این جلسات عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت بی نظیر در کشور بوده و این ظرفیت در خدمت مجامع خیریه کشوری است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آمادگی داریم به صورت خیرخواهانه امکانات و ظرفیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه را در اختیار خیریه ها و خیرین قرار دهیم.

قربانی از فراهم شدن مقدمات راه اندازی بنیاد واقفین و خیرین دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این بنیاد با هدف شناسایی و ارائه راهکار برای حل و رفع مسائل و مشکلات خیریه ها در حوزه دانشگاهی و آسیب های اجتماعی فعالیت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن مقدمات راه اندازی بنیاد واقفین و خیرین دانشگاه آزاد

فراهم شدن مقدمات راه اندازی بنیاد واقفین و خیرین دانشگاه آزاد