مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-26سياسي

مطالبه عمومی از مسئولان، مقابله با حیازدایی در جامعه اسلامی است


رییس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

- رییس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اجتماعی کشور که عصر یکشنبه با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه های مسئول از اقدامات صورت گرفته برگزار شد، با اشاره به مسئولیت همگانی جهت کمک و همکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی، اقدامات به عمل آمده را ناکافی خواند و بر به کارگیری همه ظرفیت های در اختیار و تقسیم کار دقیق و نظارت بر اجرای صحیح آن تاکید کرد.

وی توجه به قانون و پایبندی به اجرای آن را زمینه ای برای تفاهم اجتماعی دانست و نقش رسانه ملی و سایر دستگاه های فرهنگی برای ایجاد بازدارندگی از انحرافات اجتماعی را بسیار مهم عنوان کرد.

وی همچنین پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه عمومی از مسئولان، مقابله با حیازدایی در جامعه اسلامی است

مطالبه عمومی از مسئولان، مقابله با حیازدایی در جامعه اسلامی است