مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-08سياسي

نمایشگاه «رینوتکس» مهرماه به صورت بین المللی برگزار می شود


مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: نمایشگاه فناوری «رینوتکس» مهرماه سال جاری به صورت بین المللی در تبریز برگزار می شود.

- تبریز- مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: نمایشگاه فناوری رینوتکس مهرماه سال جاری به صورت بین المللی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کریملو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در سال 93 با تلاش مسئولان وقت استانی تشکیل شد و در این سال ها روی شبکه سازی و برگزاری نمایشگاه های رینوتکس تمرکز کردیم.

وی ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با تغییرات زیاد و رویکرد متفاوت و قوی و حضور کشورهای خارجی در اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رینوتکس نمایشگاهی برای هم افزایی علمی و فناوری ایران با جهان است، ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با حمایت وزارت علوم برگزار می شود که در تقویم وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی به تقویت شرکت ها توسط شرکت های بزرگ از اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه ها برای داشتن یک خروجی خوبی و تقویت تولیدی های خرد توسط تولیدکنندگان بزرگ و یافتن چالش ها و مشکلات و رفع آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «رینوتکس» مهرماه به صورت بین المللی برگزار می شود

نمایشگاه «رینوتکس» مهرماه به صورت بین المللی برگزار می شود